איך לכתוב תוכן לאתר שלכם?

content

כיצד לכתוב תוכן לאתר היא אחת השאלות הגדולות ביותר העומדות בפני בעלי אתרים חדשים. 

כל שורת תוכן בודדת באתר או בבלוג שלכם  צריכה לעזור למבקרים שלכם להשיג או ללמוד משהו, ובמאמר זה נעסוק במספר דרכים שיעזרו לכם לענות על השאלה – איך לכתוב תוכן מועיל ואפקטיבי באתר שלי?

טיפים וטכניקות אלה אינם ספציפיים לסוג מסוים של אתר, כך שבין אם אתם בעלי אתר מסחר אלקטרוני או מנהלי עמותה, ובין אם יש לכם אתר מורכב או בסיסי, יש כאן משהו לכולם.

הדגישו את היתרונות על פני תכונות

אחת הטעויות הנפוצות היא היא לבזבז יותר מדי זמן בשיחות על כמה החברה שלכם נהדרת . אמנם מובן שתרצו להדגיש את ההישגים שלכם, אך לא בגלל זה המבקרים שלכם הגיעו לאתר שלכם.

לאנשים לא אכפת מהחברה שלכם, אלא אכפת להם רק מאיך שהחברה שלכם יכולה לפתור את הבעיות שלהם.

השתמשו בקולו של הלקוח

הטון והסגנון הם גורמים מכריעים בכל מה שקשור לתוכן באתר שלכם, מכיוון שהם מגדירים את קול המותג שלכם. 

אז מהו בעצם קול הלקוח?

קולו של הלקוח הוא טכניקה הנפוצה במחקר שוק, אשר "מתמקדת ברצונות ובצרכים של הלקוחות ואז מתעדפת אותם למבנה היררכי מבחינת חשיבות יחסית ושביעות רצון מהחלופות הקיימות. "

במילים פשוטות, זוהי דרך לתאר את חוויות הלקוחות והציפיות שלהם לגבי המוצרים או השירותים שלכם בשפה שלהם.

אתה יכול למצוא דוגמאות לשפה האמיתית של הלקוחות שלכם במספר דרכים שונות; לדוגמה, קריאת ביקורות לקוחות וביצוע סקרים הן שתי הדרכים הטובות ביותר לאסוף נתונים אלה, מכיוון שהם מספקים ללקוחות הזדמנות נרחבת לספר לכם על הבעיות שלהם במילים שלהם.

לפני שתוכלו ליצור פרופיל המייצג את קולו של הלקוח, עליכם לזהות מספר נקודות מפתח מרכזיות, כולל:

מהם הבעיות שמתסכלות אנשים שיכולים להפיק תועלת מהמוצרים והשירותים שלכם?

מה הם היו רוצים לראות כפתרון פוטנציאלי?

זיהוי נקודות כאב שכיחות הינו בין הדברים הראשונים שאתם צריכים לחפש במחקר שלכם. 

ברגע שיש לכם את הנתונים אלה, אתם יכולים לכתוב תוכן הפונה לכל אחד מהרכיבים הללו לפי סדר החשיבות. 

ערכו מבחני  A / B בדפים בעלי ערך גבוה

אף אחד לא מכיר את הלקוחות שלכם יותר טוב מכם, אבל זה לא אומר שעליכם להמר בקבלת ההחלטות שלכם על סמך האופן בו אתם חושבים שהמבקרים שלך יתנהגו. חלק מהאלמנטים שאולי תרצו לבדוק יכולים לכלול:

שאלות מול הצהרות בכותרות

אורך הכותרת

תוכן קצר מול עותק ארוך

שפה ו / או בחירת מילים

נקודות מבט (כלומר בגוף ראשון לעומת גוף שלישי)

התחילו בזיהוי העמודים בעלי הערך הגבוה באמצעות Google Analytics, ואז צרו שתי גרסאות של הדף, לכל אחת עותק ייחודי משלה. שלחו כ 50% מכלל התעבורה לגירסת הבקרה של הדף (העמוד המקורי כפי שהוא קיים היום), ושלחו את החצי השני לגרסה החדשה. (הדף עם העותק החדש). אפשרו לעצמכם לבחון את הנתונים לאורך זמן מספק כדי להבטיח שאתם עובדים עם מערך נתונים בעל מובהקות סטטיסטית.

תוכן טוב יותר, תוצאות טובות יותר

על ידי ביצוע מספר התאמות לתוכן שלכם, אתם יכולים לספק לקהל שלכם חוויה הרבה יותר שימושית, רלוונטית ובסופו של דבר לגרום להם לבצע את הפעולות שאתם רוצים שהם יבצעו.