מה זה קידום אתרים ולמה זה חשוב

seo

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של שינויים בדפי אתרים במטרה להגדיל את התנועה האורגנית לאותם דפים.

מכיוון שלמעלה מתשעים אחוז מהמשתמשים מסתכלים רק על העמוד הראשון בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP), לאתרים שבראש הדירוגים מובטחת למעשה תנועה חופשית.

יתר על כן, משתמשי מנועי החיפוש לוחצים באופן גורף על תוצאות אורגניות לעומת תוצאות ממומנות. ישנן סיבות רבות לכך אך רוב המשתמשים רואים בתוצאות בתשלום פחות רלוונטיות לחיפוש שלהם.

קידום אתרים יעיל מסתמך על מנהלי אתרים ויוצרי תוכן. מדריך זה מכוון לאחרונים. למרות שהמידע כאן תקף לכל מנועי החיפוש, גוגל היא הפופולרית ביותר ותשמש כנקודת התייחסות.

תחשבו על גוגל כעל אדם

כתבו לבני אדם, לא לאלגוריתם של גוגל. גוגל משתמשת במעורבות כאחד המדדים שלה לאינדקס התוצאות. תוכן רענן ואינפורמטיבי ירתק יותר את המשתמשים, ובהרחבה, גם את גוגל. דרכים פשוטות להפוך תוכן למושך יותר הוא תוספת של צילומים, סרטונים וצילומי מסך. גם שימוש בנקודות תבליט לפירוק גושי טקסט גדולים ישפר את הקריאה.

מילות מפתח של SEO הן המילים או הביטויים המאפשרים למשתמשים למצוא את האתר שלכם באמצעות מנוע החיפוש. אלה צריכות להיות מפוזרות לאורך התוכן החל מהכותרת. זה צריך להיעשות במתינות, מכיוון שתוכן מלא במחרוזת מילות מפתח ייענש כי גוגל תזהה אותו כניסיון לתמרן את האלגוריתם שלה.

בקשות חיפוש התפתחו מחיפושים של מילות מפתח קצרות זנב (שלוש מילים או פחות) לחיפושים של מילות מפתח ארוכות זנב (יותר משלוש מילים). חיפושים של מילות מפתח בעלות זנב ארוך נוטות להיות ספציפיות יותר. בתור יוצרי תוכן עליכם לקחת זאת בחשבון כאשר אתם מחליטים על אסטרטגיית מילות המפתח שלכם. דוגמא מצויינת לשימוש שכזה ניתן למצוא באתר הזה

שימוש נכון בכותרות לכותרת SEO


כותרות משרתות מספר מטרות. התפקיד העיקרי של הכותרות ביחס ליצירת תוכן SEO הוא לאפשר לגוגל למצוא ולדרג את חשיבות מילות המפתח בטקסט. הם גם עוזרות בפירוק תוכן כדי שיהיה קריא יותר. זה מאפשר למשתמש למצוא מידע במהירות.

מכיוון שגוגל משתמש תבכותרות בכדי לדרג מילות מפתח, כותרות צריכות להכיל מילת מפתח. במקרה של פוסט זה, למשל, מילת המפתח היא 'SEO'.

כותרת 1 תג / תג h1 / כותרת מטא SEO
התג h1 חייב להכיל את מילת המפתח הראשית
משתמשים בתג h1 פעם אחת בלבד
זה צריך בדרך כלשהי להגיב לבקשת חיפוש
באורך של 50 עד 60 תווים (כולל רווחים)
מומלץ להוסיף "מושכי עין" לכותרת כמו 10 הראשונים, הטובים ביותר, המדריך או 2018' כדי להיות מדורגים גבוה יותר בחיפושים עם זנב ארוך של מילת המפתח שלכם

כותרת 2 תגים / תגי H2
מלבד הפיכת התוכן לסריק בקלות, כותרות ה- h2 מדגישות את מילות המפתח החשובות ביותר לתוכן. הכותרות בדרך כלל גדולות יותר, צבעוניות שונה או מודגשות.
הן מוסיפות כותרות משנה לכותרת H1
מציגות או מדגישות מילות מפתח משניות
מספקות את המבנה לתוכן

כותרת 3 תגים / תגי h3
תגי H3 משמשים לחלוקת משנה של המידע בנושאי h2. תגי H4 משמשים לחלוקת משנה של מידע בנושאי h3 וכן הלאה. חשוב לציין כי אין לדלג על רמות הכותרת. לדוגמה, אל תשתמשו בכותרת h2 ואחריה כותרות h4.