קידום אתרים באינטרנט מחיר

קידום אתרים באינטרנט מחיר

קידום אתרים באינטרנט מחיר – כמה עלי לשלם עבור קידום אתרים?
אם אתם רוצה להגביר את התנועה לאתר שלכם, להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את ההמרות, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) יכולה לעזור.

במאמר זה, נפרק את העלות הממוצעת של קידום אתרים ב- 2020, כך שתדעו למה לצפות
בואו נצלול עמוק אל עולם התמחור של קידום אתרים!

גורמי SEO


להלן פירוט של כמה מגורמי ה-SEO החשובים ביותר שיש לשים לב אליהם אם ברצונכם להגדיל את דירוג האתר שלכם בתוצאות חיפוש.

הוספת מילות מפתח לכתובות האתר, לכותרות העמודים, לתיאורי המטא, לכותרות ולתוכן באתר: כאשר בוטים של חיפוש סורקים את האתר שלכם, הם מחפשים מילות מפתח כדי לזהות את נושא התוכן שלכם. זה עוזר להם להציג את האתר שלכם בתוצאות חיפוש רלוונטיות. בסופו של דבר, כאשר האתר שלכם מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, אנשים רבים יותר יכולים למצוא את העסק שלכם ולפנות אליו.

אופטימיזציה לתמונות: מכיוון שמנועי חיפוש אינם יכולים "לקרוא" תמונות, עליכם לכלול תגי alt – תיאורי טקסט של התמונות שלכם.

עידכון תוכן באופן קבוע: מבקרי האתר ומנועי החיפוש כאחד אוהבים תוכן מעודכן ואיכותי. עדכון האתר שלכם על בסיס קבוע ייאפשר למבקרים ורובוטי חיפוש לחזור שוב ושוב.. עדכונים קבועים יכולים גם לעזור לכם לבסס את עצמכם כמובילים בתעשייה שלכם.

אופטימיזציה לרכיבי האתר הטכניים: אופטימיזציה של אלמנטים טכניים באתר שלכם כמו קידוד ומהירות טעינת העמוד. ניקוי הקוד וכן טעינת האתר שלכם במהירויות גבוהות יכולים לשפר משמעותית את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש ולעודד אנשים לבלות יותר זמן באתר שלכם.

עיצוב רספונסיבי: על מנת לשפר את הידידותיות למשתמש, תרצו ליישם עיצוב רספונסיבי. בעזרת תכנון רספונסיבי, אתם יכולים להבטיח שהאתר שלכם ייראה מצוין ויבצע ביצועים טובים בכל אחד מהמכשירים הקיימים בשוק.. במילים אחרות, עיצוב רספוניסיבי מאפשר למשתמשים בסמארטפון, דסטופ וטאבלט לקבל את אותה חוויה נהדרת באתר שלכם.

ייעול הניווט: מנועי חיפוש רוצים לתגמל אתרים המספקים חוויות נהדרות למבקרים. כדי לוודא שאנשים יכולים למצוא את המידע הדרוש להם באתר שלכם, תרצו לייעל את הניווט שלכם.

תשובות לשאלות: תרצו גם לוודא שהאתר שלכם מספק תשובות חשובות לשאלות המבקרים. אתם יכולים לעשות זאת על ידי יצירת תוכן מותאם אישית. יש לבצע מחקר מילות מפתח כדי לגלות נושאים מגמתיים בענף שלכם, ולפרסם תוכן חדש כדי לענות על שאלות ולשפר את חווית המשתמשים באתר שלכם.

קידום אתרים באינטרנט מחיר – אז כמה זה בעצם עולה?

קידום אתרים ב-500 ש"ח
מחיר זה של קידום אתרים מיועד לתחומים שאין בהם תחרות כלל ולא כולל כתיבת מאמרים., ברוב המקרים אתם תצטרכו להתפשר על מקדם אתרים שאין לו ניסיון.

קידום אתרים ב-1000 ש"ח
זהו התקציב המינימלי ביותר לקידום אתר. תימחור שכזה כולל התפשרויות רבות באיכות עבודה, בתפוקה שאתם מקבלים וכן משך העבודה.

קידום אתרים ב-1500 ש"ח
זהו תיקצוב ממוצע של עסק קטן או כזה שנמצא בתחילת הדרך.

קידום אתרים ב-2000-2500 ש"ח
תקציב ממוצע עבור נישות בהן התחרות בינונית. זה קשה מאוד לקדם אתרים בעלי תחרות גבוהה עם תקציב שכזה.

קידום אתרים ב-3000 ש"ח ומעלה
זהו תקציב מכובד לעסק בגודל בינוני ומעלה. תקציב כזה מאפשר למקדם לעבוד בכמות שעות חודשיות מספקת, להשתמש במגוון הכלים העומדים לרשותו, למצוא לאתר קישורים חיצוניים מאתרים חזקים , כתיבת מאמרים איכותיים ובאופן כללי מספיק לקידום תחומים בתחרות בינונית ויותר מזה.