מיינדפולנס מדיטציה מודרכת

מיינדפולנס מדיטציה מודרכת

נסו מיינדפולנס מדיטציה מודרכת 10 דקות בחינם
אם אתם מחפשים מדיטציה מודרכת בת 10 דקות שתטפח מיקוד, חמלה ונפש וגוף רגועים יותר,למטה הוא מקום נהדר להתחיל בו.

כשזה מסתיים, בדוק איך אתם מרגישים. אם אתם מרגישים רגוע יותר, זה נהדר! אם לא, זה גם נורמלי לחלוטין. אחד הדברים במדיטציה הוא להיכנס אליה ללא ציפיות מראש, וללא שיפוט עצמי לאחר מכן. אםתתרגלו באופן עקבי תוכלו לפתחמודעות יציבה לאורך זמן.

מדיטציה של 10 דקות למיקוד ורגיעה


כיצד להפוך את המדיטציה לעדיפות

עבור רבים מאיתנו, למצוא את הזמן של עשר דקות של מדיטציה נראה כמו הישג בלתי אפשרי בהתחשב בלוחות הזמנים העמוסים ובאחריות הדחופה שלנו – עד שנזכור שמוחנו הוא המשאב היקר ביותר שלנו. אחרי הכל, שקול כמה זמן אנו מקדישים לטפל במראה החיצוני שלנו, ברכושנו, בבריאות הגופנית שלנו. האם המוח שלנו – שדרכו אנו מסננים כל היבט וחוויה של קיומנו – לא צריך לקבל טיפול ותשומת לב שווים אם לא יותר?

אחת הדרכים לטפל במוחנו וברווחתנו הנפשית היא באמצעות מיינדפולנס – המיומנות להיות נוכחים ומעורבים באופן מלא בכל מה שאנחנו עושים בכל רגע נתון, ולא להתבונן במחשבות ורגשות תגובתי, במיוחד כאשר אנו נתקלים במצבים מאתגרים. הדרך הטובה ביותר ללמוד תשומת לב היא על ידי מדיטציה, להקדיש 10 דקות בכל יום לפיתוח היכולת להיות נוכח ולהבין טוב יותר כיצד אנו חושבים ומרגישים. בתרגול, ועל ידי ישיבה עקבית עם המוח, אנו לומדים להביא את המודעות לחיי היומיום שלנו.

כמובן, 10 דקות אינן חובה לחוות את היתרונות של מדיטציה. זה פשוט קטע זמן שהגיוני לרוב האנשים להפריש בכל יום. אם מבחינתך, נתח סביר הוא דקה, חמש דקות, עשר דקות, 15 דקות או 20 דקות ביום, זה בסדר. התחל בכמות זמן שמרגיש נכון והסתגל משם. מה שחשוב יותר מאשר משך הוא תדירות – כלומר מדיטציה במשך 10 דקות ביום, שבעה ימים בשבוע, מועילה יותר מ -70 דקות ביום בשבוע.