כיצד לקדם את העסק שלך בפייסבוק: 8 אסטרטגיות חכמות

פייסבוק

פייסבוק אמנם אינה רשת המדיה החברתית היחידה, אך הסטטיסטיקה מראה שהיא עדיין השולטת בשוק. לפי הסטטיסטיקה, ישנם כמעט 2.5 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים פייסבוק.

המשמעות היא שפייסבוק פעילה פי שלושה מוטוויטר ופינטרסט ביחד, ויותר מפי שתיים מאינסטגרם שבבעלות פייסבוק.

בנוסף לגודל העצום של פייסבוק, קבוצות פייסבוק פופולריות מאוד וכלי המודעות של פייסבוק הוא מהמתקדמים ביותר שתמצאו בכל פלטפורמה. מכל הסיבות הללו, קידום העסק שלכם בפייסבוק הוא עדיין רעיון חכם בשנת 2020.

אבל כדי להפיק את המרב מכסף, תזדקק לאסטרטגיה שיווקית מחושבת של פייסבוק.

תוכלו ללמוד כיצד לקדם את העסק שלכם בפייסבוק בחינם על ידי יצירת דף עסקי בפייסבוק, יצירת פוסטים אורגניים מעורבים ואינטראקציה בקבוצות פייסבוק.

אם תחליט להוציא כסף על מודעות פייסבוק, נצלו כלים כמו פייסבוק פיקסל וקהלים מותאמים אישית והפעיל ובדיקות A / B לשיפור יחס ההמרה שלכם.

כיצד לקדם את העסק שלך בפייסבוק בחינם?

להלן מספר טיפים חינמיים לחלוטין כיצד לקדם את הדף העסקי שלכם ללא עלות:

1. צרו דף עסקי בפייסבוק בחינם

יצירת עמוד עסקי בפייסבוק הוא הצעד הראשון שעלי בעלי עסקים לנקוט אם הם רוצים לקדם את העסק שלהם בפייסבוק. זה לוקח רק כמה דקות כדי להקים את הדף שלכם והוא לגמרי בחינם.

לא רק שהדף העסקי של פייסבוק מאפשר לכם להתחיל לבנות מודעות למותג ולהתחבר ללקוחות שלכם בחינם, אלא שתצטרכו כזה אם תחליטו להפעיל קמפיין מודעות בהמשך הדרך.

ישנן שלוש דרכים עיקריות ליצור דף עסקי בפייסבוק:

  • צרו את הדף העסקי שלכם בפייסבוק מאפס
  • המירו את פרופיל הפייסבוק האישי שלכם לדף עסקי
  • תבע בעלות על דף לא מנוהל אם כבר קיים דף לעסק שלכם

בזמן שאתם בונים את הדף שלכם, הקפידו לכלול מידע רלוונטי ככל האפשר, כגון:

שם האתר

פרטים ליצירת קשר

תמונות של מיקום העסק שלכם או המוצרים המובילים

תפריט או שירותים מוצעים

כמנהלי עמוד עסקי, תהיה לכם אפשרות לשלוח הודעות ישירות הלוך ושוב ללקוחות שלכם ותוכלו ליצור לחצני "קריאה לפעולה" מותאמים אישית המפנים את המבקרים בעמוד לעשות דברים כמו לבקר באתר שלכםך או להתקשר לחנות שלכם. כאן תמצאו דוגמא לכך www.mco.co.il

2. מצאו דרכים יצירתיות לעסוק בקהל שלכם

עבור עסקים רבים, כל אסטרטגיית המודעות שלהם בפייסבוק מורכבת פשוט מלשים קישור לפוסט הבלוג האחרון שלהם או להודיע ​​על מוצרים ואירועים. ולמרות שאין שום דבר רע בשימוש בדף העסקי שלכם בפייסבוק בדרכים אלה, סביר להניח שפוסטים כאלה לא יקבלו הרבה, אם בכלל, מעורבות לקוחות.

פייסבוק מעדיפה את עדכון החדשות של המשתמש על ידי אנשים או עסקים שעמם התקשרו בעבר. זו הסיבה שאם תגיבו באופן קבוע או תאהבו את ההודעות של חבר מסוים, תתחילו לשים לב שהפוסטים שלו ממוקמים בחלק העליון של הפיד שלכם. אבל גם ההפך יכול לקרות.

אם פייסבוק תבחין שאתם תמיד גוללים מעבר לפוסטים של חברים מסוימים, בסופו של דבר הם יתחילו לדחוף אותם בהמשך הפיד שלכם.

כשאתם מבינים כיצד פייסבוק בונה עדכוני חדשות, קל להבין מדוע הגדלת המעורבות כה חשובה לעסקים. אם אף אחד לא יתקשר אי פעם עם ההודעות שלכם, פייסבוק תתחיל לקבור אותם תחת פוסטים שנראה שלמשתמשים שלה אכפת יותר.

אך דירוג עדכוני חדשות גבוה יותר אינו הסיבה היחידה שעליכם להתמקד בהגברת המעורבות בפוסטים שלכם. זו גם דרך נהדרת לבנות קשר איתן עם הקהל שלכם ולהשאיר את המותג שלכם בראש מעייניו.

אז כיצד לעסוק בקהל שלכם?

עשו כמיטב יכולתכם להמציא דרכים יצירתיות ליצור קשר עם הקהל שלכם. שאלות וסקרים פתוחים הם אופציה נהדרת אחת.

כדי להשיג עוד יותר אינטראקציה, אתם יכולים לתייג אנשים מסוימים בפוסט שלכם. והכי חשוב, הקפידו להגיב לכל ההערות בזמן כדי להמשיך בשיחה.

3. קבעו מראש את ההודעות שלכם

קשה להגיע לפוסטים יצירתיים ומעניינים בפייסבוק בכל יום. זו הסיבה שיצירת לוח שנה של תוכן כל כך חשובה. קבעו לעצמיכם יום אחד בשבוע בו אתם מתזמנים פוסטים להמשך אותו השבוע או אף החודש וכך תוכלו לדעת בראש שקט שהדף שלכם מקבל פוסטים באופן שוטף.